limpan signar in

onsdag 26 mars 2008

aloha amigos

hur är det med er alla? nääää. så kan jag inte heller skriva. mhm... jag har verkligen bestyr med hur jag ska föra mig i denna blogg. kan meddela lite som hänt sen sist jag skrev. en liten limpanz-life-update...

klockan är tre och här är limpanz-life-update *piiIiiIIp pIiiIIiiIp*

mobilen har varit under en tid varit inlämnad hos den stora mobilkoncernen the phone house. den har nu kommit tillbaka, dock inte i samma skick som den var. det går numera att gå upp och ner i menyerna men alla telefonnummer, roliga historier, bilder osv. är borta. vad kan vi dra för slutsats av detta? med allt gott kommer nåt ont.

rickie, min bror, har lämnat sundsvall för att bege sig till sydligare breddgrader, nämligen gävle. det är återigen lugnt i huset och jag kan vara den tonårsrebell jag är gjord för att vara.

jag har haft ett bajsuppehåll på tre dagar. det är rekord. har nyligen tömt min tarm och det gjorde gott.

jag har under ett dygn befunnit mig på ett vilt geografiskt avstånd. jag har varit i matfors hos amandas pojke ludvig och åkt skoter, bastat, kollat på film och ätit taccos. en upplevelse jag sent kommer att glömma, inte alla dagar man är sådär på vishan inte! (mer om utflykten kan du läsa på bloggen linus på vift - i matfors)

det var allt för mig här på limpanz-life-update-redaktion. nu var det slut, limpan signar ut!

0 kommentarer: