ännu ett inlägg skrivet med möda

tisdag 4 mars 2008

tja stalkers

idag har jag vaknat (sUPRISINg!!!), gått på stan, ätit samt varit i valbo köpcentrum (???). det har varit mycket givande... med tanke på att det finns tre butiker i gävle. he-he-he

neeerå, skämt å sido. det är en mysig liten stad. jag har funnit två saker idag - en t-shirt och en marabou chokladkaka. samt har jag för tillfället funnit en bira. mohahahaha, det är så livet ska vara / coolboy90

ja, vad händer annars? jadu, jag har ingen aning. fast jag sitter vid datorn och är inne på msn skriver ingen med mig. inte ens henny. var är du!!!? jag börjar bli orolig faktiskt. kanske har hon bosatt sig i matfors bland alla badtunnor...? HE HE HE

ne, nu ska jag göra något vettigt. som att MSNAA

puss på er

1 kommentarer:

Anonym sa...

svar: veromoda, haha =)