ett slut, en början

måndag 24 mars 2008

okey... nu är det dags för mig att inse. min blogg behöver förändras. jag är inte underhållande. det är bara att ta in. har aldrig varit och kommer aldrig vara. kanske är det dags att sluta använda z och klitcha till det lite. MEN JAG VILL JU INTEEEE!!!!! :'( men men. så ere. GAGAGAGA bebiiiiiiiZZZzZ! underhållande inlägg ska komma automatiskt. det gör inte mina. därför kommer ett helt ospexat inlägg.

hej bloggen!

för att göra en lång historia kort:
jag kanske inte är en sån bra bilförare?

för att göra en kort historia lång:
i fredags, i believe, så skjutsade jag och min reservtjej min broder och hans kompisar till krogen. klockan var väl runt tolv och vi bestämde oss för att åka till donken. där satt vi med alla andra som inte hade något liv och drack en stor kaffe latte och åt paj. klockan närmade sig två och vi gav upp. vi satt oss i bilen för att åka hem (hehe, rättså uppenbart). vid bilen stod en stor hoooord av fjortisar, både manliga och kvinnliga. de rökte, var coola osv som alla andra av det där folkslaget. de stod ivägen för mig så jag skulle backa ut och undvika dom. DET VAR DÅ DET HÄNDE. jag (läs vi, amanda störde mig säkert) körde in i trottoarkanten och fick hela fjortisligans uppmärksamhet riktad mot oss. de applåderade, vinkade fram oss och skrattade, ja alltså mellan blossen.

fortfarande lite kizzez

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha naw stackars pojk, just typiskt då alla fjortisar stog där ;) men jag vet att du är kanon på att köra =D höhö!

Anonym sa...

ZzZZZzZZZzzZ! ;)