limpy has things to say

torsdag 13 mars 2008

puzziz

shit, nu känner jag att jag är väldigt mycket att säga och tycka till om!!!! jag ser debatt och njuter av alla intriger. det finns inget bättre!!! elzkar då små tozzi people har knäppa åsikter. och BRÅKAR! detta är nästan bättre än att sitta i möte med abc-gruppen, svenska klasskort eller a.j eriksen. mohahah

idag har jag suttit i ett möte med sg ledningsgrupp. det var faktiskt första gången på länge jag tyckte det var kul att sitta i ett möte. nu väntas bara fem möten nästa vecka!!!!!! nej, jag tänker inte vara med på alla. fem möten på tre dagar. hur är det möjligt ens en gång!?! jaaaa, på mötet höjde jag med lilla pekfinger och sa "jag måste faktiskt få påpeka att..." JAAA. jag var så jävla bra i mina uttalanden.

just nu vill jag att det ska vara mitten av april och att jag ska få ett lyckligt besked. och som alla andra bloggare så avslöjar jag ingenting!!!!! mihih, än så länge kallar jag beskedet jag väntar på för besked x.

kizzez delfinoz

2 kommentarer:

Anonym sa...

tar graviditetstest så lång tid..? ^o)

Anonym sa...

mahaha jaaag vet jaaag vet!!!