Kalla tider

onsdag 26 november 2008

Hello folks!

Inte mycket har hänt sedan jag skrev sist. Bilderna kommer då de kommer. Har haft två sjukt tråkiga dagar nu. Är bara less på att skolan verkligen är hur tråkig som helst och att spanskan inte går mer framåt än vad den gör. Har också haft tråkigt efter skolan eftersom alla stannar hemma och inte gör någonting. Ska bli skönt att börja med fotboll eller något efter julen.

Längtar tills det blir varmt gör jag också. Fattar inte hur det kan vara så sjukt kallt. Nu är det verkligen kallt kallt kallt. Har liksom en skidjacka och halsduk på mig, INNE på lektionerna. Då är det kallt. Och kallt hemma i lägenheten är det också.

Nu låter det som om jorden håller på att gå under här i Spanien, men riktigt så illa är det inte. Idag skulle jag faktiskt till Elche med två kompisar, men eftersom vi inte har ätit än och de ska dit 15.05 så hinner jag inte.

Idag har jag två texter och en uppsats att skriva. Hörs!

1 kommentarer:

Anonym sa...

gaha, lillpluppen!
jag som trodde spanien var varmt.. jamen karla är ju världens bästa lärare. men jag får ju aldrig mitt mvg :p

jag har uf med linnea, dessan och maina. vi gör coola nyckelringar :p ahha

kisskiss