Helgen och början på veckan

tisdag 11 november 2008

Hey!

Ja... Då har en helg gått och skolan har börjat igen. I fredags vet jag faktiskt inte vad jag gjorde. Någonting gjorde jag, det vet jag. Var i alla fall inte bara hemma, så nu vet ni det också.
I lördags åkte jag och Sergio och kollade på Aitors match som spelades i San Vicente där de bodde tidigare. De spelade uruselt men jag hade det bra ändå. Åt fågelfrön och drack Pepsi i 24-gradig värme och strålande sol.

På kvällen åkte vi (jag och kompisarna) till Elche 20.30 för att käka. Självklart då jag håller på med flygbiljetter till Madrid så man fick springa till busshållplatsen. Så är det alltid, vi ska alltid sega då jag inte har något för mig och tvärtom. Ni fattar... I alla fall. I Elche (som är som Alicante) åt vi på en restaurang. Efter det gick vi och tog oss kaffe på ett café, och efter kaffet så skulle vi ut. Utgången var inte något att hänga i julgranen precis. Vi kom inte in överallt osv. Men det blev i alla fall en tidig hemgång vid 03.30.


I söndags var jag absolut endast hemma och gjorde ingenting.

På historialektionen fick de kolla på sina felstavningar på deras prov och skriva de ord som de stavat fel på 20 gånger och lämna in det. Haha... Jag har slutat förvånats och tyckte det var rätt komiskt istället. Haha! Ni skulle se några killars felstavningspapper.

Har i alla fall bokat flygbiljetter till Madrid och det bär av på torsdagen 20/11 och hemresa söndagen 23/11. Jag och Sanna åker alltså dit en dag innan. Ska bli jätteroligt med hela Madrid-resan. Först ska det bli skitroligt att se hur jag och Sanna hittar till hotellet vi ska bo på natten innan. Sen ska det bli roligt att se hur vi klarar oss på fredagen på stan. Och sedan då vi ska leta oss till hotellet vi ska bo på med resten av IPK-gänget. Kan bli en upplevelse...
Ja... vad mer. Det var nog inget mer. Ni har ju bilder sen lördagen till höger.

0 kommentarer: