Årets summering

torsdag 1 januari 2009

ÅRETS UPPLEVELSE:

Måste ha varit när jag åkte hem från Spanien och överraskade Amanda. Det var en one time happening. Det är något jag alltid kommer att komma ihåg...



ÅRETS INSIKT:

Men risk för att låta alldeles för pretto: att familjen och vännerna betyder mest! Är det något jag insett hittills under mitt år i Spanien så är det det. I och för sig har jag ju insett att den svenska skolan är liiite bättre än den spanska också. Hahaha.

Har också kommit fram till att allt som inte är som hemma inte behöver vara konstigt.



ÅRETS BÄSTA DAGAR:

Oj... Alla underbara dagar med klassen. Alltså SPE06E. Det går riktigt inte att fatta att det är en sån otroligt bra klass. Man hade liksom alltid roligt med dem. Sen om de inte hade så roligt de dagar jag var lite arg är kanske en annan femma... Haha! (Hoppas att de förstår att jag också vill vara med på alla klassreunions efter att ha skrivit detta).



ÅRETS SÄMSTA DAGAR:

Mhm... Må vara någon dag då man börjat skoldagen med en historialektion med Ramona. Eller någon dag man vaknat och inte kunnat sluta störa sig på att spanjorerna häller i sig sin ColaCao (som O'boy). Det värsta är att då kan man inte sluta irritera sig på allt de gör. Haha!



ÅRETS MUSIK:

Haha... Paulina Rubio - Ni una sola palabra. Haha, nej då! Så illa är det inte. Men eftersom jag fortfarande diggar Sean Kingston - Beautiful girls och Chris Brown - With you så vet jag inte riktigt vad jag ska säga. De har ju några år på nacken. Jag säger det när Jenny lagt in musik på min iPod!



ÅRETS HÄNDELSE:

När jag fick brevet om att jag blivit antagen till Ett år i Spanien-programmet. Det var riktigt läckert. Jag hade seriöst kollat min mail i en vecka i sträck då jag hittade ett tjooockt brev i brevlådan från IPK. Vågade inte öppna det på en timme, men då jag väl öppnat det sprang jag runt i huset som jag gjorde när jag hade eksem och smörjt in mig. Fast detta var ju av en positivare anledning. Hehe...

0 kommentarer: