En snabb update

torsdag 22 januari 2009

Hej!

Jag har inte tid att skriva så jättemycket, för nu ska det bantas i familjekonomin här. Haha. Vi får bara ladda våra mobiler, datorer och allt annat elektroniskt efter klockan 22.00, för då är tydligen elen billigare. Och mitt batteri laddar snart ut för igår kollade jag på allt om Obama, för Marisabel ville inte se det då "det inte skulle beröra henne". Haha...

Jag vet att januari brukar vara en tuff månad för många familjer men jag kan ju säga att det beror endast på att familjen köper så otroligt onödiga och oekonomiska saker jämt och ständigt. Okej, vi hade lite otur att tvättmaskinen gick sönder. Men jag vet inte om jag tycker det är speciellt ekonomiskt att först köpa 3 (nu pratar vi alltså från halva december tills nu) nya elelement för att sedan komma på att man ska ha en stor och dyr gasolvärmare pga den höga elräkningen...

Men men... i övrigt är allt bra. Marisabel har bara varit på otroligt dåligt humör denna vecka. Kan ju säga att det inte blev bättre då hon fick migrän... Haha! Men allt annat går bra. Aitor och jag funkar bra ihop, man får ta han med en nypa salt.

Mamma! Du måste vara riktigt snygg. Har ju bilden på dig och mig som visningsbild på MSN och ingen tror att det är min mamma. De tror du är min kompis. Haha. Måste vara därför jag är så charmig...
Vi hörs!

2 kommentarer:

Anonym sa...

neeej guuuud henne avskyr jag.. elak som tusan den lilla sprätten...
Helt ville ju jag att va fan hette han... den där "bögen", fast han inte va bög.. han hoppades jag bäst på...

Oxå kammar skit ivan hem skiten.. de va en stoooor miss!

Anonym sa...

skicka din mail