Lite allt möjligt

torsdag 15 januari 2009

Hey!

Estrella är sjuk så vi har inte fått våra böcker. Haha... Jag som ville kolla vad vi ska göra. Och imorgon ska Mercedes jobba i Alicante så då ska vi inte heller ha den där spanskalektionen för invandrare då vi bara pratar/spelar spel typ. Skit! Fast har ekonomi 2 då så då är vi i datasalen och gör ändå inte så mycket... Haha.

Igår åkte jag till Alicante med Aitor och Nerea för att Aitor behövde gå till tandläkarn. Där fick han skäll... Haha. Självklart blir han sådär jätteliten och gullig då det är någon han inte känner som pratar med honom. Haha. Han har verkligen två personligheter den karln. Men nu på slutet har faktiskt vi börjat komma bra överrens. Men nu har Marisabel varit på riktigt dåligt humör de sista dagarna istället...

Haha! Idag på historialektionen med Ramona så såg hon att en klasskompis till mig skrivit in sina anteckningar på datorn och sedan skrivit ut de. Då tar hon upp anteckningarna och kollar på de, sen får hon en utskällning för att hon har skrivit in allt på datorn innan hon har pluggat in det, och att papperna hon skrivit ut anteckningar på var för tjocka! Hahaha... Då ville jag dö. Haha, jag satt och läste min bok som jag fått och helt plötsligt lackar Ramona ut för det... Hahaha... Det var rätt så komiskt. Förresten så måste jag köpa bläckpennor, men sånna som funkar att sudda, för nu när spanskan för invandrare börjar (lite mer på allvar) funkar det tydligen längre med blyerts. Och det kommer bli kladdigt om jag skriver med riktig bläck. Stort problem...

Imorgon ska vi kanske åka på någon bar efter att Marisabel och Sergio slutat jobba. Sergios kompis har öppnat en bar. Men vi får väl se. Marisabel kanske ångrar sig i sista sekund. Hon brukar ju inte vara den som vill gå ut. Fast ska vi dit ska vi bara vara där ett tag!

Nej, nu ska jag lyssna på referat från svensk hockey. Matchen jag vill se sänds inte... :(

Avslutar med att säga Felicidades Jesper, som fyller 16 år idag!

Adiós!

0 kommentarer: