Snabb uppdatering

torsdag 5 mars 2009

Tja!

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Allt är fortfarande bra. Lite förkyld bara.

Just nu är det typ storm här. Det är alltid så jobbigt då det blåser här, för det vimlar omkring massa skit och skräp i luften. Så man får hela tiden något i ögona. Kanske skulle vara bäst om man hade glasögon ändå. Ska faktiskt göra ett syntest när jag kommer hem, tycker jag ser sämre nu än förut.

Vad mer? Jo, just ja! Igår hade jag och norsken en diskussion om vilket land som var bäst. Alltså Sverige vs. Norge. Jag hade klart bäst och mest argument. Höll nästan på att förlora då jag sa "hela världen är ju med i eu, utom norge", men han förlorade ändå eftersom han härom dagen sa "men... pratar ni i futurum i Tyskland? för det finns inte i Norge" HAHAHAHAHA. Det var så sjukt roligt. Hahaha... "det finns inte i Norge".

Igår var det Huelga så jag och norsken åkte in till Alicante. Han köpte ett par träningsdojjor och jag köpte ingenting. Man måste ju spara lite nu innan Granada-resan! Vi gick också till mannen som har supermercadon bredvid det som förut var det svenska caféet. Surrade med han i 40 minuter tror jag. Han är rolig han.

Nu ska jag käka! Hörs!

0 kommentarer: