Ännu en helg!

söndag 1 mars 2009

Tjappa!

Denna helg har jag spenderat i... Torrellano! Hahaha. Vilken drömhelg. Nej då, det har varit roligt och skönt!

I veckan när jag var ute och sprang med Paco frågade han mig om jag ville att vi skulle dra ihop ett gäng och spela biljard på fredagen! Så på fredagen var jag, Ally (amerikanskan), hennes pojkvän, Elisa och Paco och spelade biljard och drack någon öl. Vid tio skulle Paco, Jake (amerikanskans karl) och Carpi som kom senare cykla till någon avskedsfest som någon hade. Hade inte lust att cykla 1 timme så vi andra stannade i Torrellano.

Igår på dagen gick jag och Christin och kollade på en handbollsmatch, som för övrigt inte var intresant för fem öre. Sen gick vi ut och gick på byn. På kvällen skulle alla kompisar på bio, men alla bilar var fulla och lat som jag är vägrade jag ta bussen själv så jag och Tor gick på en bar och kollade på Real Madrid! Minst lika bra.

Idag ska jag gå ut och gå, men inte här i området utan mot Alicante eller Elche. Med vem får vi la se! Plugga lite ska jag också hinna med.

Förresten så har norsken filmen Kopps på svenska på sin dator PLUS båda Ensam Hemma filmerna (som heter något jättekonstigt på norska) och igår gav jag honom min externa hårddisk, så snart ska film ses! Igår fick jag också Ahlgrens bilar av honom! Haha. Perfekta filmkvällen. Ska bara köpas lite Haribogodis!

Just jaaa! Hahahaha! Norsken har lärt mig en sång:

Har du bärsa?
Har du prompa?
Har du dånglebär i rompa!

Ni får själva lista ut vad det betyder. En liten läxa!

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha det där med dongelbär i rompa har jag sett på youtube :P alltid lika roligt att läsa din blogg förresten :D cuidate!/J

Anonym sa...

har du bajsat?
Har du fiset?
Kånkelbär i rumpan..hahaha