Inte lång tid kvar nu…

tisdag 12 maj 2009

Snacka om att man märker att det inte är lång tid kvar nu. Har börjat på en minnesbok, där alla kompisarna ska skriva. Har fått börja säga hejdå till folk man inte kommer att träffa mer osv.

Kommer kännas konstigt att komma hem, men man vänjer sig nog rätt så snart…

Biljetten till Barcelona är köpt, så snart träffar jag Amanda!!! :-D

Jag missar dock mina spanska kompisars “student” på grund av det. Hade jag bara stannat några dagar längre hade jag kunnat sett den, men har jag bestämt mig för att åka till BCN, har jag.

I lördags åkte jag med kompisarna till Gran Alacant. Det är typ turistområde. Så vi gick ut där på ett minidiskotek. Det var faktiskt riktigt roligt, trots att hemgången blev tidig. Det är ju slutprov och allt vad det är nu för mina kompisar = PLUGGA SÖNDER. Fattar inte hur man kan plugga så mycket, och ändå veta så lite… Haha.

Hade tänkt lägga upp bilder från utgången, men eftersom spanjorer är så fotokåta har de lånat min hårddisk med alla mina foton…

Det går framåt med Sverigepresentationen. Jag kommer bara på mer saker att ta upp hela tiden, så jag är rädd att jag kommer tappa bort mig. Fast det mesta är bilder, så de får njuta av vårat landskap ;-)

Läste i Karolinas blogg och fick inspiration av Knäckebrödsdansen (som jag förövrigt blivit medveten om alldeles nu). Så den kommer lätt med på presentationen!

Hörs!

0 kommentarer: