på vift i bergafjärden

lördag 28 juni 2008

okey. alla har det som rubrik på bloggen, om inte värre! de skapar en blogg för det... i don't. jag är liksom ite one of a kind och fortsätter traska på bara... jaja, menar att jag är på vift -i bergafjärden! för det är ju trots allt här jag tillbringar mitt lilla liv nu :') älskar stället som en kalv älskar sin mors spenar. ahahah... jag är verkligen ociviliserad här.


har egentligen ingenting att skriva om men så att alla mina kompisar ska kunna hänga med i lill-livet mitt så skriver jag här :') i min alldeles egna blogg. känner mig såååå speciell


snart börjar jag mitt jobbpass för dagen. har dock lite smått panik. slängde min tandborste förut för jag tappade den på golvet och nu är det slut i butiken. VA? hur ska jag lösa detta? och jag börjar om en kvart


ååååh!!! det ligger en tandborste inne på toaletten här. den ser nääästan oanvänd ut, HUR SKA JAG GÖRA!!!? har käkat lakrits hela morgonen... lite ofräscht om jag inte borstar. eller så kör jag på tills någon påpekar min andedräkt


nej, dags att sig i kragen och göra något vettigt kanske


jag och mina små kultingar jenny, victoria, amanda, linnéa och någon okänding

0 kommentarer: