DRÖM

lördag 28 juni 2008

hey tuzzilagos

idag sov jag till typ tio-tiden, men låg i sängen till 12 typ. vet ni varför!? jag kom ihåg vad jag drömde och fortsatte att drömma. åååh, det var en sån bra dröm. jag åkte ner till spanien för att plugga, men vi åkte ner hela gruppen samtidigt med en reseledare. så samlades vi på en gata för att man skulle gå ner till sin familj. de stod liksom efter gatan. jag var typ sist och skulle tydligen ta bilen till familjen - SOM INTE FANNS! det var alltså inte någon familj där och väntade på mig. jag var lost in spain. så jag fortsatte att åka och kom till stan. där hamnade jag i en typ tull och jag pratade med vakterna. berättade att jag skulle plugga där osv. och vet ni vad det roliga med drömmen var!? jag liksom byggde meningar i huvudet. kommer ihåg att jag använde conocer... skulle böja det till ni-form, för att vara artig. jag använde också vamos a... nånting. det var så sjukt!!! jag pratade liksom spanska i min dröm. på riktigt! böjde liksom i huvudet, i hjärnan, i lilla ärthjärnan!!! det var ballt. åååh. sen gick jag för att jobba och var absolut tvungen att berätta om drömmen för marie som jobbade innan mig. då började hon prata om resfeber. VAA!? jag har kanske resfeber. scary!!!

just ja... min mormor var också med i drömmen. jag hade glömt mina kläder hemma så hon skulle åka ner eller skicka ner dom. det var då en mystisk dröm det dära. och när jag var halvvaken så blev lillhjärnan orolig! trodde att jag drömt om att jag ska till spanien. för det har jag väl inte!? GAH! tänk om jag skulle drömt om detta. då tar jag livet av mig, på riktigt. vilket antiklimax det skulle vara om jag inte skulle få åka nu azzåE!

appropå spanien! när jag gick på stan häromdan så gick jag ensam efter att mallan skulle fika med sina polers. då träffade jag johanna hagner! säger kanske inte er så mycket, men hon var med och intervjuade mig för ett år i spanien. då var jag liksom tvungen att typ halvspringa fram till henne och sedan gå med henne. bjöd in mig själv där dååå. hihi, busig. vi pratade om spanien, om allt runtomrking osv. SKOJ!

nä, nu äre dags att utföra lite behov här... hehehe

PUZZ vännor

0 kommentarer: