HEY

söndag 27 januari 2008

mitt liv går utför. och jag är bara sjutton år!?!!? jag vill inte bli arton. varför måste jag bli äldre för!!!? låt mig vara den obstinata tonåring jag är konstruerad för att vara. PLZZZ'

såg nyss kort på min lilla veriz som är i ingemansland. HON SÅG VUXEN UT!!!! var är världen på väg!? veronica, mitt lilla fetto, håller på att utvecklas :'( jag såg hur tuttar har börjat utvecklat sig på henne och hennes mage börjar magra. det var allt annat en ett hallelujah-moment. jag ville dö. jag vill fortfarande dö!!!! :'( vill inte bli 18 år!!!!

jag vill leka! jag vill inte att koppen ska bli 17 år, jag vill inte att alla ska bli vuxna!!! då kommer dom lämna mig här nere... jag tänker ALDRIG bli vuxen. trots att dom slipper allt det jobbiga vi ungdomar måste gå igenom. vi lever ett hårt liv vi.

nu ska jag sörja med lite kladdkaka och fortsätta att vara den feta tozzi boy jag är.

hej mä er

1 kommentarer:

Anonym sa...

hörru grabben, att fylla 18 är inte det minsta värdelöst jämfört med att fylla 19... för ung för bolaget. o'learys och oscar, för gammal för coppers, arbetslöshet hej hej, kompisar hejdå... lev nu din fjant ;) 18 är en ganska grym ålder! jag vill vara 18 igen :')